czwartek, 4 września 2014

PRZEPRASZAM

Mam smutne wieści, ponieważ następny rozdział pojawi się po 14.09, gdyż mam wyjazd zagraniczny.
Jeśli będziecie cierpliwi to kolejny rozdział będzie bardzo długi :D Przyłożę się do niego i mam nadzieję, że będziecie czytać dalej, a do tego odpowiem na każdy wasz kom przy następnym rozdziale ^^


OGROMNE DZIĘKI KAŻDEMU OBSERWATOROWI, KAŻDEMU KTO KOMENTUJE, ORAZ ZA WYŚWIETLENIA !!!!!!!!!!!!!  MOTYWACJA PRZEOGROMNA :D
Mam nadzieję, że zrozumiecie. POZDRAWIAM Kin Adams :***

7 komentarzy:

  1. Oh ah , oh aż 10 dni , rozpaczam ! Ale jeżeli obiecujesz , że będzie dłuugi to myślę ,że jestem skłonna wybaczyć :D udanego wyjazdu , wracaj i pisz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać ;-; :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy będzie rozdział ????

    OdpowiedzUsuń